Lift challenge #166

Op het Lift Challenge blog staat wederom een geweldige kaart om te liften. Het lift team heeft ook weer schitterende voorbeelden gemaakt om ons te inspireren. Ik heb geen gebruik gemaakt van bloemen op mijn kaart maar van wolkjes. Alle wolken op de achtergrond is een vel design papier. Ik had niet zo'n hele grote regenboog als op het voorbeeld kaart te zien is maar deze is ook toereikend. Dat is natuurlijk ook het leuke van liften, dat je gebruik maakt van de spullen die je hebt en er je eigen draai aan geeft. 


 

Reacties

Kitty zei…
Lief kaartje Ingen. Daan doet op het moment bijna niet anders (nou overdrijf ik een beetje hoor... ;) ) dan regenbogen tekenen.
Wat een snoezig kaartje Ingen! Leuk detail dat de wolkjes kleur hebben en de 'regenboog' juist wit is. Heel gaaf gedaan. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.
Cornelie zei…
Heel leuk juist deze eigen draai! Ik vind het een hele leuke uitwerking van de schets! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!