Nieuw huis

Gelukkig gaan we zelf niet verhuizen. Ik weet nog dat ik dat zo'n gigantische klus vond de laatste keer. Ik heb na de verhuizing gezegd dat ik dat de komende 10 jaar niet nog eens ga doen... Deze kaart is ook niet speciaal gemaakt voor iemand die een nieuwe woning heeft maar voor de uitdaging van CAS on Friday. Ik mocht deze keer meedoen als gast-designer omdat mijn gestippelde paasei kaart als winnaar uitgeroepen is :-) 


Doe je gezellig mee? Het is altijd handig om een dergelijke kaart op voorraad te hebben. 

Reacties

Wat een onzettende leuke kaart
Fijn dat je GDT wilde zijn
bij CAS on Friday!

Fijne dag Ina
Kitty zei…
Leuke CAS-kaart weer Ingen!
Ik moet er ook niet aan denken om te verhuizen. We wonen hier nu meer dan 40 jaar en ik heb meteen al gezegd "Dat doe ik maar één keer!". Ik moet er niet aan denken dat alles wat we hier verzameld hebben dan opgeruimd/ingepakt/weggedaan moet worden, brrr...