Engeltje

Bij de liftchallenge hebben ze weer een erg leuke opdracht. Maak een kaart met over de hele achtergrond tekst. En natuurlijk hebben ze daar weer enorm veel gave voorbeeldkaarten bij gemaakt. Ik heb mijn "woordenboek achtergrondstempel" van Stampin' Up uit de kast gehaald om daarmee de achtergrond te maken. En toen... wist ik het even niet meer. Doordat ik nog steeds ziek ben lijkt het ook wel of mijn creativiteit zich ook heeft ziek gemeld. Uiteindelijk heb ik een van de kaarten die als voorbeeld op het liftchallenge blog staat gelift. 

Ik vond onderin een la een leuke houten stempel met een Aziatisch engeltje. En dat kwam om twee redenen heel goed uit. Er is iemand in mijn kennissenkring die aan het revalideren is en van engeltjes houdt. Dus een kaart met zo'n leuk engeltje kan mooi naar haar toe om haar succes te wensen met haar herstel. En reden twee is dat je weer mee kunt doen met Woodblock wednesday op het blog van Amy Tsuruta.



Reacties

~amy~ zei…
Ingen, this is so pretty. I love the background, so wonderful. That Asian Angel is so sweet. May I ask who makes that one?
Thank you so much for playing along with me at Woodblock Wednesday!
Marjan zei…
Heel mooi is jouw achtergrond met deze stempel! Ik heb deze ook. Lief dat Aziatische engeltje en een heel persoonlijk kaartje voor de revaliderende kennis. Die smile zal zeker tevoorschijn komen :) Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge, Ingen.
Kitty zei…
Ahhh, geweldig weer hoor! Wat een leuk stempeltje en de achtergrond vind ik ook ér-rúg mooi! Beterschap, ik hoop dat je snel opknapt.
Cornelie zei…
Een lift van een lift! Je hebt gelijk! Als je niet helemaal tof bent dan wil de creativiteit ook niet altijd meewerken. Ik heb daar ook een poosje last van gehad en dat is heel vervelend, vooral als je wel zin hebt om iets te maken. Ik vind je uitwerking mooi geworden en ik hoop dat je je inmiddels weer iets beter voelt. Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!