Kaart zonder zwarte inkt

Vandaag precies een week geleden voelde ik me ziek worden. Thuis gekomen uit Amerika bleek het Corona te zijn :-( Ik kan jullie verklappen dat ik er flink ziek van ben. De afgelopen week alleen maar geslapen en op de bank gehangen. Gisteren dacht ik dat de koorts eindelijk was gezakt tot verhoging maar vandaag toch weer koorts. Ik ben al bekaf als ik heen en weer loop naar de WC. Het is echt een heftige griep dit. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo ziek geweest ben. 

Omdat ik hoop dat een beetje freubelen mijn herstel bespoedigd heb ik geprobeerd om vandaag een kaart te maken. Het is een hele simpele geworden en ik heb er de hele dag over gedaan. Steeds een klein beetje tussen het slapen door. 

Hij is gemaakt voor de uitdaging op het blog van TGIF Challenges.Daar willen ze weten wat je maakt als je geen zwarte inkt gebruikt. 

Reacties

Kitty zei…
Wat je maakt als je geen zwarte inkt gebruikt? Nou een heerlijk kleurig Ingen-kaartje! Super weer!
Hopelijk voel je je vandaag een beetje beter, het is en blijft een rotvirus he? :'(
Hallo Ingen,
Wat vervelend zeg, dat je met corona bent thuis gekomen!
Ik heb het in maart gehad en ben ook zo ziek geweest.
Hopelijk gaat jouw herstel voorspoedig en ben je snel weer de oude.
Leuk dat je mee hebt gedaan met TGIF challenges!
Lekker fleurig kaartje, daar knapt een mens van op.
Heel veel beterschap gewenst!
Groetjes van Caro