Jij bent jarig

De zoon van mijn directe collega wordt komende week 6 jaar. En natuurlijk moest ik een kaart voor hem maken. Dit kon ik mooi combineren met de uitdaging bij de Dutch Card Lovers waar gevraagd wordt om een voertuig op je kaart. Deze leuke trein is van Avery Elle en eigenlijk bedoelt als kersttrein. Maar met een beetje aanpassen kon hij ook prima voor een verjaardag. 

Bij Cupcake Inspirations staat een leuke kleuren uitdaging met rood en blauw. Ook prima kleuren voor een kaart voor een jongetje van zes. Dus alles viel mooi in elkaar. 



Reacties

Marjan zei…
Ik vind je kaart helemaal TOP!! De leuke trein kan zeker ook heel goed voor een verjaardag en ik denk dat het jonge ontvangertje er heel blij mee zal zijn! Erg leuk dat je weer meedoet met DCL!
Nora Noll zei…
This is so sweet!! I LOVE the little scene you created. Thank you for playing with us at Cupcake Inspirations Challenge!!!

Nora
CIC DT Member
Quillish zei…
What a fun card! Absolutely in love with your color combination for the card. Thank you for joining us at Cupcake Inspirations. Hugs ~ Ishani
Wat een snoepig kaartje met deze vrolijke trein. Ik heb er al eens wat kerstkaarten mee gemaakt maar zo kan hij natuurlijk ook. Superleuk! Dankjewel voor je bijdrage aan de vervoer-uitdaging van de Dutch Card Lovers.