Washi kaart

Wat een ontzettend leuke uitdaging staat er weer op het blog van de Lift Challenge. Zoals de naam van dit blog al zegt is het elke keer de bedoeling dat je de voorbeeld kaart lift. En dat zijn eigenlijk altijd hele leuke kaarten. Deze keer ben ik extra enthousiast omdat de te liften kaart voor een groot deel uit washi tape bestaat. En laat ik daar nou een ontzettend grote collectie van hebben. En eigenlijk gebruik is het helemaal niet zo vaak. Dus ik heb mijn kans gegrepen om verschillende leuke washi tapes bij elkaar te zoeken en daar deze kaart mee te maken. 




Reacties

Marjan zei…
Mooie lift, leuk dat je hem gedraaid hebt en wat een gaaf tape heb je gekozen! Fijn dat je meelift met de Liftchallenge!
Ja superleuk om al die washi een een keer goed op een kaart te laten shinen! Ze passen ook zo prachtig bij elkaar allemaal. Heel leuk kaartje! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!
Cornelie zei…
Daar kan volgens mij iedereen over mee praten, bakken met washi, maar er maar weinig mee doen. En kijk nou hoe leuk!Super leuke tapejes en heel tof geworden je kaart!