Valentijnskaarten

Inmiddels alweer even geleden dat ik een kaart geplaatst heb. Er is in de afgelopen weken ook veel gebeurt waardoor ik er niet aan gedacht heb om hier kaarten te posten. In een knutselgroep waar ik lid van ben werd voorgesteld om elkaar Valentijnskaarten te sturen. Dus een goede reden om weer wat kaarten te maken. 

Voor deze eerste kaart heb ik de kleuren gebruikt die op het blog van de Card Concept staan. Zwart met twee tinten rosé en een goud/gele kleur. De stempels komen allemaal uit oude stempelsets van Stampin" Up!


Voor de tweede kaart gebruikte ik een sketch op het blog van Sketch & Scrap. De ene keer vind je daar een kaart sketch en de andere keer een sketch voor een lay out. Het papier is van Doodlebug en ook alweer een aantal jaar oud. Wie wat bewaard die heeft wat zal ik maar zeggen...


En voor deze derde kaart gebruikte ik ook het papier van Doodlebug met de geweldige stempels van Reverse Confetti. Deze zijn ook al wat ouder en heten Heart Pals. Helaas is dit merk op het moment niet meer te koop in Europa. Ik kocht ze altijd in het Verenigd Koninkrijk maar sinds de brexit is dat niet meer mogelijk. Iets met super ingewikkelde belasting betaling :-( De sketch voor deze kaart komt van het blog Sunday Stamps



Reacties

Tammy Folk zei…
Your cards are absolutely beautiful! What a great take on the card sketch too! Perfect paper choices and embellishments on them all! Thanks for playing along with us this month at Sketch N Scrap!
Lori zei…
All of your cards are fantastic and sure to bring a smile to whoever receives them! Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!
Deanna zei…
Really cute cards!! Thanks so much for joining us at Sketch N Scrap! :)
Great cards and great use of the card sketch at Sketch n Scrap. Thanks for joining the challenge. Dorlene DT SNS
Lisa in Texas zei…
Such adorable cards! That panda bear is to cute! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!
Sura zei…
Beautiful cards!
Thanks for joining us at Sketch N Scrap.
Surama
Tina Campbell zei…
Fantastic Card :) Love what you did with the sketch :) Thanks for joining us at Sketch N Scrap
Tina - DT