Niet verdwenen

Mochten jullie denken we horen niets meer van Ingen dan klopt dat. Maar dat is niet omdat ik van de aardbodem verdwenen ben :-) Ik heb het de laatste twee maanden zeer druk gehad op het werk. Ik heb een hele toffe nieuwe directe collega gekregen. Daar ben ik heel blij mee alleen koste het inwerken wat meer energie en tijd dan ik had ingeschat.

En ik heb een nieuwe hobby opgepakt: kleding maken. Niet helemaal nieuw want op de middelbare school heb ik ook het een en ander genaaid. Maar dat is behoorlijk weggezakt. En aangezien ik eindelijk een leuke naailes juf tegenkwam heb ik besloten om dit weer op te pakken.


Dat naaien doe ik wel met een echt SU naaimachine :-) Hij is van het merk Elna en nog helemaal van metaal. Prachtige machine. In dit geval staat SU voor SUpreme. 



Daarnaast hou ik ook nog steeds een Project Live bij per maand. Ik heb de maand mei bijna af dus ik loop redelijk goed op schema. Al met al schiet het kaarten maken er daardoor bij in. Geeft niets, komt vanzelf wel weer. Maar dan weten jullie dat ik gewoon nog (creatief) leef. 

Reacties