Tag

Deze keer een kaart met een tag gemaakt. Bij de Dutch Card Lovers is de uitdaging namelijk om een tag te maken. Hoeft niet op een kaart maar dat vind ik wel handiger. Omdat ik het idee heb dat ik een losse tag niet vaak gebruik.

Ik heb de kleuren Lemon Lime Twist, Daffodile Delight en Grapefruit Grove gebruikt. Dit zijn de kleuren die deze week de uitdaging vormen op het Global Design Project blog.


Het papier, inkt en het lint is allemaal van Stampin Up! De krokodil is van Reverse Confetti en de tekststempel is er eentje uit de oude doos van Technique Tuesday.

Reacties

Marjan zei…
Losse tags gebruik ik ook niet vaak, tenzij aan een cadeautje, maar in grote vorm is het als kaart ook best leuk. Jouw manier van verwerken is i.i.g. heel erg leuk, zo fris en qua kleur ook mooi! Fijn dat je meedoet met Dutch Card Lovers.
Ellen zei…
Wat een leuke tag!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen
Margot zei…
Superleuk, gave kleuren en die krokodil vind ik geweldig! Heb 'm volgens mij wel eens van Irene geleend, of toch van jou? Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.
anja curvers zei…
Echt heel erg leuk weer Ingen, mooie tag en die krok is echt geweldig. Bedankt wederom voor je deelname aan DCL.