14% korting op 14 juli en andere acties

Er lopen verschillende leuke acties bij Stampin' Up! deze maand. En daarbovenop heb ik zelf ook nog een actie bedacht. Ik ben zaterdag 14 juli jarig. En om dat te vieren krijgt iedereen die op 14 juli een bestelling bij mij doet 14% korting op de hele bestelling! Wil je daarvan profiteren stuur dan een berichtje met je bestelling en zet erbij: verjaardagskorting.


Maar ook Stampin' Up! heeft deze maand dus leuke acties. Wat dacht je van deze actie: koop 3 pakketen papier en krijg de 4de helemaal GRATIS. Je kunt kiezen uit deze papierpakketten.



En dit is de andere leuke actie: Als je besluit om deze maand demonstratrice te worden dan krijg je een hele serie inktpads GATIS. Dat zijn 10 iktpads met een totaal waarde van €81. Je kunt kiezen uit de Brights, Regals, Subtles, Neutrals en de In Color sets.


Reden genoeg om de catalogus er weer even lekker bij te pakken en te beslissen wat je graag wilt hebben. Als je nog gen papieren catalogus hebt laat mij dat dan weten. Dan kun je er een op komen halen of ik kan hem tegen verzendkosten naar je toesturen. 


Reacties