Waterfront

Ik vond een super gave tutorial over het gebruiken van de Waterfront stempels. Deze tutorial is van Kim Jolley en je kunt hem bekijken als je hier klikt. Ik vond het echt heel erg leuk om deze tutorial te volgen en er deze kaart me te maken. Hij is heel donker wat echt heel erg buiten mijn comfortzone ligt. Maar dat is juist wel eens leuk en goed omdat je daardoor ook weer andere ideeën opdoet. Deze stempelset kost maar €21 en je kunt er echt heel veel kanten mee op. Ik heb al een paar kaarten laten zien met deze set en er volgen komende week nog meer. Wil je deze set graag hebben laat mij dit dan weten dan bestel ik hem voor je mee met de volgende verzamelbestelling. Deze is op zaterdag 10 maart.


Reacties

Mariken zei…
Supergaaf! Leuk is het, om zo nu en dan iets heel anders te doen hè!?