Liftchallenge #120

Na een zomerstop op het Liftchallenge blog staat er nu weer een erg leuke uitdaging: 


Maak een kaart met bloemen of andere afbeeldingen die je hebt gemaakt m.b.v. vellum, Watermark ink en embossingpoeder. Verder is het ontwerp helemaal aan jou. Maar ... het vellum moet wel echt opvallen op je kaart. 

En aan de hand van deze opdracht heb ik een kaart gemaakt. Ik dacht laat ik geen bloemen gebruiken maar een van de leuke vogeltjes uit de Best Birds stempelset. 


Ik heb een close up foto gemaakt waarop je het velum nog iets beter kunt zien. Vooral door de licht rosé gekleurde buik zie je de achtergrond stempel goed. 


Reacties

Marjan zei…
Ik vnd het een erg mooie kaart! Mooi ontwerp en die vogel is prachtig!! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchalllenge, Ingen.
Cornelie zei…
Prachtig geworden. Mooi dit vogeltje en dat kadertje doet het h'm. Mooie lift. Dank je wel!
Ellen zei…
Wat is dit prachtig zeg...super fijntjes...love it!
Gr Ellen
Ellen zei…
Gefeliciteerd met de eerste plaats...ik had het al voorspeld...je kaartje is prachtig!
Gr Ellen
Danielle zei…
Wat een beauty, een erg leuke lift!! Mooi gedaan!