Taart

Het is bijna tijd voor taart hier in huis. Jort is aanstaande zondag jarig. Hij wordt alweer 14. Echt ongelooflijk. Ik kan me de dag dag hij geboren werd en zijn eerste verjaardag nog zo goed herinneren. En nu zijn we alweer zoveel jaar verder. Hij zit in de tweede klas van het VWO en gaat volgend jaar lekker het derde jaar doen.

Maar goed, om even terug te komen om de taart :-) Ik heb opnieuw de Happiest Day stempelset gebruikt. Op de vorige kaart heb ik voornamelijk de bloem gebruikt. Op deze kaart dus de taart.


Ik heb de taart afgedrukt op aquarelpapier en vervolgens ingekleurd met markers. De markers van SU werken erg fijn. Ik heb een klein randje kleur aangebracht en vervolgens met een waterpenseel het hele vlak gekleurd. Daardoor krijg je een heel mooi aquarel effect. 


Omdat ik ook op deze kaart weer gewerkt heb met de nieuwe kleuren van SU lever ik ook deze kaart in voor Fab Friday uitdaging #114. 


Reacties