Mannenkaart

Ik ben een beetje uit mijn ritme met kaarten maken. Dat komt omdat we afgelopen weekend Jort zijn verjaardag gevierd hebben. Of eigenlijk is het meer "onze" verjaardagen. We zijn vrij snel na elkaar jarig en daarom vieren we het altijd op 1 dag. Meestal tussen de verjaardag van Jort en Robert in. Maar dit jaar viel Jort zijn verjaardag op een zondag dus besloten we het op de dag zelf te vieren.

Die zondag was er nog iemand jarig en voor hem maakte ik deze kaart met de stempels en dies van de Celebration Time bundel op bladzijde 81 van de nieuwe jaarcatalogus. Ik liet me inspireren door een van de voorbeeld kaarten in de catalogus maar hij is uiteindelijk toch anders geworden :-)



Ik laat deze kaart meedoen voor de uitdaging op TGIF Challenges want daar is het thema "for the boys". 




Reacties