Lift Challenge #114


Via het blog van Anja kwam ik terecht bij Lift Challenge. Echt geweldige challenges zijn daar te vinden. De opdrachten zijn niet makkelijk maar dat is nu juist de uitdaging :-)
Er is een voorbeeld kaart geplaatst die ergens vandaan gehaald is. Vervolgens maar het design team een aantal voorbeelden.

Ik heb mijn best gedaan maar zoals ik al zei: het is geen makkelijke opdracht. Je moet het voorbeeld aanhouden om te liften en je mag naast zwart en grijs maar 1 andere kleur gebruiken. Dit is mijn kaart geworden. 


Reacties

Marjan zei…
Nou Ingen... jouw lift is heel geslaagd!! Mooi van kleur en erg leuk die ballonnen die er zo uitspringen. Leuk dat je ons blog gevonden hebt en we hopen dat je vaker mee doet! Dani i.i.g. voor je deelname!
Cornelie zei…
Gezellig dat je ons blog hebt gevonden. We proberen zo goed mogelijk iedere keer weer wat anders te bedenken, en idd onszelf en natuurlijk jullie uit te dagen!
Erg leuk je lift, lekker feestelijk. Dank je wel voor het meedoen!
Janneke zei…
Wat een leuk vrolijk kaartje Ingen ;o)