Afscheid

Op 1 juni komt er weer een nieuwe jaar catalogus. Daar staan weer heel veel nieuwe stempelsets en andere prachtige spullen in. De dingen die uit de catalogus verdwijnen zijn na 31 mei niet meer te koop. Je vindt de dingen die eruit gaan via deze link.

Een aantal producten waarvan we afscheid gaan nemen wordt met korting aangeboden. Sommige spullen lijken erg snel uitverkocht te zijn. Dus wil je iets hebben bestel het dan snel wat op = op. Je kunt het beste zelf bestellen via mijn webwinkel. Daarvoor heb je wel een credit card nodig. 

Je mag je bestelling ook naar mij mailen. Maar ik moet deze week gewoon de hele week werken en kan niet garanderen dat ik snel genoeg ben om de spullen die je wilt hebben te bestellen voordat ze uitverkocht zijn. Ik doe daarom ook geen verzamelbestelling, zodra ik je bestelling binnen krijg zal ik alles zo snel mogelijk voor je bestellen. Hou daarom rekening met verzendkosten van €5,95. Je bestelling wordt dan bij jou thuis bezorgd.



Reacties