Fantastische teamdag!

Wat een mega, geweldige, fantastische dag heb ik gisteren gehad! Carmen had een teamdag georganiseerd. Omdat we niet met een al te grote groep waren hebben we besloten om deze dag bij mij thuis te doen. Wat leuk om met 12 Stampin' Up! collega's een dag samen te zijn.

Zo als het een goed feestje betaamd begon het allemaal in de keuken. Niet iedereen kende elkaar dus werden er heel wat handjes geschud. En er werd natuurlijk veel gekletst.




Ondertussen had Carmen hard gewerkt om alle spullen klaar te zetten zodat we lekker aan de knutsel konden gaan. 


De eerste workshop werd gegeven door Janneke. Zij heeft ons een super leuk schilderijtje laten maken met de babydoekjes techniek. Echt vreselijk leuk om te doen.



Na de eerste workshop was het tijd voor de lunch. Terwijl wij het leuke vlinderschilderijtje aan het maken waren was Carmen druk met de lunch voorbereiden.


Na de lunch volgde een tweede workshop. Een Pocket Letter maken. Ik heb de mijne niet afgekregen omdat ik teveel heb gekletst dus ik heb vandaag nog wat te doen :-) De rest was erg druk aan het werk zoals jullie kunnen zien op de foto.


 En aan het einde van de dag was het tijd voor een foto van het hele team. Jort was zo lief om de foto voor ons te nemen.


Hou jij ook van gezelligheid en knutselen? Dan is instappen als demonstrator van Stampin' Up! misschien ook wel iets voor jou. Tot eind maart loopt er een hele mooie actie: je mag voor €220,= aan producten uitzoeken en je betaalt daar €129,= voor. Je mag dus voor €91,= GRATIS uitzoeken! En als je na een paar maanden stopt hoef je niets terug te sturen of terug te betalen. Geweldige deal toch? 

Je kunt helemaal zelf beslissen wat je wel of niet doet als demonstratrice. Je bent niet verplicht om workshops te geven of een blog bij te houden. Maar als je dat leuk vind dan doe je dat wel. Je kunt ook alleen genieten van de korting die je op producten krijgt en naar dit soort gezellige dagen komen en het daarbij laten. Wil je meer weten kijk dan eerste even op deze pagina of mail me via IngenSUstempels@gmail.com

Reacties

Janneke zei…
Het was echt zo gezellig ;o)
Tot snel ♥
Monique zei…
Het was super gezellig. Blij dat ik erbij mocht zijn. Dank je wel