In de aanbieding: Magnetisch platform

Een van de handigste dingen die ik zelf ooit heb aangeschaft is het Magnetische platform dat bij de Big Shot hoort. In eerste instantie denk je "het is een hoop geld om er een aan te schaffen en zonder lukt het ook om te stansen". Tot dat je hem hebt.... dan begrijp je niet meer dat je ooit zonder gekund hebt. Echt zo handig!

En hij is nu in de aanbieding bij de weekly deals. Je betaald er nu geen €49 voor maar €36,75! En koop je er nog een paar leuke dingen bij zodat je op een bedrag van €60 komt dan mag je ook nog een cadeautje uitzoeken uit deze brochure. Helemaal voor noppes :-)


Deze zaterdag doe ik een verzamelbestelling. Als je deze aanbieding of andere goodies wilt bestellen laat me dat dan uiterlijk vrijdag voor 20:00 uur weten. Dan betaal ik de verzendkosten en kun je je spullen bij mij thuis op komen halen.

Natuurlijk kun je op elke dag een bestelling plaatsen, dan worden de producten naar jouw huisadres gestuurd en betaal jij de verzendkosten. 

Reacties