UITVERKOOP

Whoohoo er is een hele grote uitverkoop bij Stampin' Up! Er staan veel artikelen uit de najaarscatalogus tussen. Dus neem snel een kijkje om te zien of er nog iets voor je bijzit.

Ik heb geen idee hoe groot de voorraad is en hoe snel sommige artikelen uitverkocht zullen zijn. De meeste kans maak je als je via mijn online winkel direct een aankoop doet. Hier heb je wel een creditcard voor nodig.

Mocht je geen credit card hebben laat mij dan zo snel mogelijk via IngenSUstempels@gmail.com weten wat je wilt hebben dan bestel ik het voor je. Je bestelling kan voor €5,95 direct bij jou thuis bezorgt worden.

Ik doe zaterdag 12 december een verzamelbestelling. Heb je de mogelijkheid om je bestelling bij mij thuis af te komen halen dan is dit waarschijnlijk de voordeligste oplossing. Ik hoor graag uiterlijk vrijdagavond 11 december 20:00 uur wat ik voor je mee kan bestellen.

Je vind de uitverkoop door op deze link te klikken.



Reacties