Bomen

Ik kreeg van de week een bestelling binnen en een van de dingen die ik zelf nieuw aangeschaft heb is de leuke Woodland embossingfolder. Het mooie van deze is dat hij 15x15 cm is. Daardoor kun je of vierkante kaarten maken, of de bomen in de breedte of lengte om een 10x15 cm kaart neerzetten.

Ik heb er deze kaart mee gemaakt waarbij de bomenrij in de breedte staat. En gelukkig zie je door alle bomen ook nog steeds het bos ;-)

Ik heb direct op de embossingfolder gestempeld. Als je op internet zoekt kom je een aantal filmpjes over deze techniek tegen. Dit filmpje bijvoorbeeld. Naast deze techniek zijn er nog heel veel andere technieken die met deze embossingfolder gebruikt worden.

Reacties

Margot zei…
Supermooi! Die folder wil ik ook wel, kun jij 'm voor mij bestellen?
Heel mooi kaartje, met mooie techniek van stempelen.
Groetjes Ingrid
Jou kaartje vind ik persoonlijk mooier dan het origineel, dat vogeltje vind ik op het origineel nl niet zo mooi, deze is rustiger. Bedankt voor het delen misschien wil ik deze embossing mal nu ook, haha

Groetjes Yvon
Zw@@n zei…
Oh, super mooi gedaan, Inge. Liefs, Wilma