Snailmailfolder

Jaren lang heb ik een penvriendin gehad. Toen ik ging studeren is het contact echter verwaterd. Nu ben ik weer bezig met brievenschrijven. Vroeger verstuurde ik mijn brieven gewoon in een envelop. Tegenwoordig maak ik er hele boekjes omheen. Dit noem je snailmailfolder.

Het thema van deze folder is fietsen. Ik heb kaartjes uit de PL set Lets get away gebruikt. Samen met het Schoolhouse design papier.

Je kunt je brief helemaal achterin tussen het flapje schuiven. Maar je kunt hem natuurlijk ook in de envelop doen. Ik heb een kaart in de envelop gedaan die bij het thema fietsen past. Op de notitieblaadjes en achter het flapje kun je nog extra dingen schrijven. 








Reacties

Sarah zei…
Leuk ! Gewoon een brief schrijven blijft leuk !
Liefs ☆ Sarah ☆
nicolet zei…
Wat ziet dit er leuk en vrolijk uit Ingen!!
Groetjes Nicolet