Back in town en verzamelbestelling

Na een heerlijke vakantie van ruim 2 weken in het zuiden van Bourgogne ben ik weer terug op het honk. We hebben ontzettend genoten van schitterende Franse stadjes met mooie kerken en vakwerkhuizen, het prachtige landschap en het heerlijke eten. We hebben wijngaarden gezien, een grot bezocht en escargots en snoekbaars gegeten.  Kortom een echt vakantie. Ik hoef nog niet helemaal terug naar de realiteit want ik heb nog een hele week vakantie dus ik kan lekker aan het freubelen slaan de aankomende dagen. Tijdens de vakantie heb ik de maand mei van mijn Project Life gemaakt dus die zal ik van de week aan jullie laten zien.

Morgen doe ik een verzamelbestelling. Wil je nog iets mee bestellen laat het me dan uiterlijk vandaag weten! Uiteraard kun je altijd een bestelling doen. Voordeel van de verzamelbestelling is dat het kan schelen in de verzendkosten. Mail me om de mogelijkheden te bespreken via: IngenSUstempels@gmail.com.

Natuurlijk zijn er ook weer de wekelijkse aanbiedingen die je mee kunt bestellen, waaronder een schitterende pons en twee bigshot dies. Klik op het plaatje om de aanbiedingen in mijn shop te bekijken.


Op dit moment heeft Stampin Up nog een hele mooie actie: Bigshot en Bundles. Tot 31 augustus krijg je op een aantal bundels (een stempelset en bijpassende stansen) 15% korting. Nieuwsgierig naar de bundels die in de aanbieding zijn? Klik dan op onderstaande plaatje.


Eind augustus komt de herfst winter catalogus uit. Wil je deze ontvangen dan kun je een mail sturen naar IngenSUstempels@gmail.com.

Zo, nu zijn jullie weer helemaal bijgepraat :-) Van de week kunnen jullie een post over Project Life verwachten. Fijne dag allemaal.

Reacties