Bloghop

Vandaag doe ik mee in een bloghop met mijn teammaatjes van Stampin' Up! Als je de bloghop volgt ben je hier via het blog van Xandra terecht gekomen. Als je op een andere manier hier gekomen bent dan is het misschien leuk om ook de andere blogs te bezoeken.

Ik heb een kaart gemaakt met stempels uit de nieuwe catalogus. Deze set heet Kinda Eclectic en ik ben er helemaal weg van. Ik kan niet precies zeggen waarom maar ik vind ze zo gaaf. De grote "zon" vind ik prachtig en vlinders zijn natuurlijk altijd leuk :-) Maar ook het takje rozenblaadjes vind ik mooi. Nou je, waar het hem precies in zit weet ik niet maar ik vind em gewoon leuk ;-) De tekst komt uit de nieuwe set Bravo. Ook al zo'n leukerd. Naast de stempel heb ik een stukje Natural Chevron Ribbon toegevoegd en een beetje bling en klaar is je kaart.



De volgende in de bloghop is Marijke. Om haar blog te bezoeken klik je op het plaatje hieronder:



Wil je ook nog bij het blog van Xandra langs dan kun je op de knop vorige klikken.



Reacties

nicolet zei…
Hey Ingen, wat heb je een supergaaf kaartje gemaakt!! Leuk om zo allemaal ideeën op te doen vanuit de nieuwe catalogus.
Ik hop weer verder, is heerlijk om tedoen met dit weer!!
Groetjes Nicolet
Oohh gaaf! Ik hoop dat ik eerdaags tijd heb om deze set ook vies te maken ;-)
Margot zei…
Gaaf! Die zon was mij ook al opgevallen, een hele mooie stempel!
Unknown zei…
Prachtig! En heel veelzijdig!
Groet Annemarie
Janneke zei…
Ow wat een super leuke kaart met een super leuke set!
Mooie kleuren heb je gebruikt ;o)
Prachtig kaartje Ingen!
Gave stempelset (hij blijft bij mij ook steeds in mijn hoofd zitten ;)
groetjes, Wilma
Durvina zei…
Wauwie!!
heel rustig maar zo ontzettend gaaf!
Ik vind hem TOP

Groetjes, Durvina
Anoniem zei…
Echt een zonnige kaart. Mooi hoe je dit hebt gecombineerd.