Woensdag 2 juli bestelling uit de nieuwe catalogus

Deze week was het een beetje stil op mijn blog maar ik ben nog aan het bij komen van het drukke weekend en ik ben me vast aan het voorbereiden op het KEKE feestje van aankomende zondag. Tel daarbij op dat het op mijn werk ook erg druk is en jullie begrijpen dat er niet veel terecht komt van kaarten maken, scrappen en bloggen. 

Voor wie het bericht over het KEKE feestje gemist heeft: dit staat voor Koop Een, Krijg Een. 
Ik verkoop al mijn spullen van Stampin’ Up! die niet meer terug komen in de nieuwe catalogus om plaats te maken voor nieuwe spullen. Deze spullen verkoop ik voor de prijs waarvoor ze nu in de catalogus staan. Koop je een stempelset van bijvoorbeeld €21,95 dan krijg je daarbij een cadeaubon ter waarde van €21,95 waarmee je nieuwe producten aan kunt schaffen. Je krijgt op die manier 2 sets voor de prijs van 1.

Er heeft iemand afgezegd dus mocht je zondag 29 juni tussen 14:00 uur en 16:00 uur zin hebben om te komen laat het me dan weten via IngenSUstempels@gmail.com. Naar dat adres kun je ook mailen om een catalogus voor 2014 - 2015 aan te vragen. 

Op woensdag 2 juli verstuur ik een bestelling. Dit is de eerste keer dat je items uit de nieuwe catalogus kunt bestellen. Wil je iets mee bestellen laat me dit dan tijdig weten. Ook dat kan via IngenSUstempels@gmail.com. Je kunt je bestelling bij mij thuis afhalen of ik kan het voor €4,00 naar een DHL punt bij jou in de buurt sturen. 

Reacties