Wekelijkse aanbiedingen en Ladiesnight

Ook deze week zijn er weer leuke aanbiedingen van Stampin' Up! Als je op de foto klikt kom je in de webwinkel en kun je alles beter bekijken.


Mijn vriendin Janneke stond gisterenavond met een standje van Stampin[' Up! op de ladiesnight in Emmeloord. Ik besloot dat ik haar die avond wel gezelschap kon houden. De tafel die ze beschikbaar had was niet al te groot maar doordat ze leuke kistjes etc. had neergezet kon ze toch een hoop leuke dingen showen. Het was een gezellige avond en wij zijn weer helemaal bij gekletst :-)



Reacties

Inge Groot zei…
Ik vind het juist gezellig zo'n kleinere stand, mensen worden toch al gauw overweldigd door alles wat ze zien. Nu kun je precies goed in een notendop laten zien wat SU precies inhoud, cool!!! Leuk dat het zo geslaagd was :D
Inge Groot zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Janneke zei…
Ik vond het zo gezellig dat je er ook was ;)
Dank je wel ..

Janneke XO
Janneke zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.