Clear stempel test

Ik las laatste een bericht van iemand op het internet die beweerde dat de inkten van Stampin' Up! het niet doen met clear (doorzichtige) stempels. Dat moest ik natuurlijk zelf proberen want ik zie graag met eigen ogen of iets klopt of niet. Dit is mijn "testkaart" geworden:




Het papier, de inkten en de tekststempel zijn allemaal van Stampin' Up! De cirkels zijn clear stempels van Papertrey Ink. Zoals jullie kunnen zien is het resultaat uitstekend. Laat je dus niets wijs maken. Je kunt de inkten van Stampin' Up! prima met clear stempels gebruiken.

Reacties

nit@ zei…
dat ziet er prima deluse uit dus weer een broodje aap uit de wereld geholpen zou ik zo zeggen :-)
liefs
anita
nit@ zei…
ik bedoelde prima deluxe...
Margot zei…
En je hebt een te gek kaartje gemaakt!
Kitty zei…
Weer een mythe doorbroken, hahaha! Mooi kaartje Ingen!