Dynamic Duos #90 Zwart en Geel

Vorige keer was de uitdaging op het blog van Dynamic Duos licht groen en licht rose waarvoor ik deze kaart maakte en daarmee wist ik een plaats als runner up te behalen. Zo leuk als jouw kaart uit zoveel kaarten gekozen wordt :-)

Deze keer weer een nieuwe challenge en die uitdaging is zwart met geel. Dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb:



De gebruikte stempelsets zijn Georgeous Grunge en Cool Kid. Het vlaggetje met "hi" komt uit de Banner Blast stempelset die je tot 31 maart gratis kunt krijgen bij een aankoop van 60 euro. Verder heb ik Gingham Garden washi tape gebruikt

Reacties

Inge Groot zei…
Super gedaan Ingen, geel vind ik altijd een uitdaging want tis niet helemaal mijn kleur maar zo verwerkt met zwart word het stoer...leuk!!!

Dank je wel voor het sharen van de link naar Dynamic Duos:D Kende dit blog nog niet.
Kitty zei…
Geweldig weer Ingen! Zit je nog niet ergens in een designteam?
That cat...too CUTE! Love his little yellow bow-tie. The kite flying away on the grungy breeze is super, too. This is such a fun card--guaranteed to make the recipient smile. Thanks for sharing with us at the Dynamic Duos again this week.