WCMD I

Afgelopen zaterdag was het wereld-kaarten-maak-dag en op het scrapangels forum hebben we daar maar meteen een heel weekend van gemaakt. Een aantal mensen had leuke opdrachten bedacht.

Ik had 2 opdrachten, de eerste was een kaartrecept:
 1 basiskaart
- 4 verschillende designpapiertjes
- 1 plaatje of stempel of die cut of gestanst figuur
- 1 stiksel (echt of d.m.v. een stempel of met een pen)
- 5 verschillende soorten embellisments maar van ieder maar 1. Met 1 soort bedoel ik 1 knoop, 1 lintje etc. en niet 5 verschillende knopen.
- 1 tekst (stempel, rub on of op een andere manier)



De tweede opdracht was om een kaart van Erin Taylor te liften. Dit is mijn uitwerking:


Van de week zal ik meer kaarten laten zien die ik tijdens de WCMD gemaakt heb.

Reacties

Kitty zei…
Ben weer een rondje aan het inhalen ;) Wat een superleuke kaartjes Ingen!