Echten en Acht

Helaas kan ik jullie nu al melden dat de behandeling met Ketamine bij mij niet is aangeslagen. Voordat ik eraan begon wist ik al dat de kans van slagen maar 33% was maar je hoopt toch dat jij daarbij hoort, anders begin je er niet aan. Maar het heeft niet zo mogen zijn en daar ben ik behoorlijk verdrietig over Na het voor mij zeer enerverende weekend moest ik vandaag gewoon weer aan de slag. Vanmorgen vroeg ging ik op weg richting Echten. In dit Drentse dorpje ligt een van de mooiste locaties van Visio en daar had ik vanmorgen een afspraak.


Geef toe er zijn beroerdere plekken om te werken...


En ondanks de chaos in mijn hoofd is het me afgelopen weekend gelukt om deze LO van Jort zijn achtste verjaardag te maken aan de hand van sketch 43 van Dutch Dares. 


Dit is mijn uitwerking geworden. Vaak als ik aan een sketch begin dan lijkt het eindresultaat helemaal niet op de sketch maar in dit geval is het me aardig gelukt om me eraan te houden vind ik.

Photobucket

Reacties

Maaike zei…
Echt een supergave kleurrijke lo geworden! Van de chaos is niets te merken! Toppie!
Ingrid zei…
Wat een leuke uitwerking van de sketch! Lekker vrolijk.
Janneke zei…
Het is idd een prachtige plek om te werken ;o)
En je LO is prachtig Ingen ...Ik vind het heel jammer dat de behandeling niet is geslaagd ;o(

Liefs, Janneke XO
Margot zei…
dat is erg jammer! maar je hebt 't geprobeerd en je kansen gepakt!

je lo is geweldig! bedankt voor het meedoen met de dutch dares!
Petra zei…
Ik sluit mij helemaal aan bij de voorgaande berichtjes en petje af dat je ondanks alle chaos in je hoofd zo'n vrolijke en geweldige layout hebt gemaakt!!
Kitty zei…
Prachtige plek, superleuke, helemaal Ingen layout, maar meid wat ellendig nou toch dat de behandeling geen soelaas geeft...
Wat een geweldige layout heb je gemaakt ondanks alles. Knap hoor. En wat een prachtige plek om te werken!! Bedankt dat je hebt meegedaan!
Marlies zei…
Wat ontzettend jammer Ingen... Maar je laat je niet kisten zo te zien. Hopelijk komt er nog eens een betere optie op je pad?
Hanna zei…
Leuke kleuren, echt heel vrolijk!
Groetjes, Hanna