Gekregen

Afgelopen week werden er drie prachtige kaarten op mijn deurmat gegooid door de postbode. Ik zal jullie ervan mee laten genieten.

 
Deze eerste kreeg ik van mijn lieve vriendin Janneke vanwege Valentijnsdag. Bovendien had er nog een aantal pakjes met voetbalkaartjes bijgedaan voor Jort dus er waren twee mensen zeer blij verrast met deze post. 


De tweede kaart kreeg ik van Alexandra. Op het forum van Dolls and Decorations werd door Dora een swap georganiseerd en ik werd gekoppeld aan Alexandra. De opdracht was om een kaart te maken in een andere vorm dan vierkant of rechthoekig. Is ie niet leuk?

 
De laatste kaart die ik kreeg is van Krista. Ik heb stempels van haar overgenomen en in de envelop zaten niet alleen de stempels maar ook nog deze geweldig mooie kaart.

Reacties

Hai Ingen, zo jij bent even verwend met je kaartjes zeg! Echt prachtig hoor. Groetjes Marianne
m@deliefjuh zei…
zo jij bent zeker verwend! leuk hoor! post krijgen is altijd leuk :)
Dora zei…
Kaartjes krijgen is zo leuk!
Ik ben overigens een nieuwe swap gestart, doe je weer mee?
Sandra1968 zei…
Jij (en Jort) zijn goed verwend :-)
Alexandra zei…
Dat is nog eens een leuke week, zo met al die post en wat een prachtige kaarten.
Anoniem zei…
Wat een verwennerij Ingen ;0)

Graag gedaan hoor ...

Liefs, Janneke X0
Debbie Stip zei…
Wat een mooie kaartjes heb je gekregen, je boft maar hoor!

groetjes,
Debbie