Praktijkdag fotografiecursus

Gisteren had ik een praktijkdag van de fotografiecursus die ik volg. En man wat was het koud. Leuk maar echt ongelooflijk koud. Komt nog eens bij dat ik natuurlijk niet de hele middag kon lopen en dus in mijn scootmobiel zat en als je zit is het nog kouder. We kregen drie opdrachten. De eerste was om architectuur te fotograferen. Dit is de foto die ik af ga laten drukken voor de les van aanstaande woensdag.




De tweede opdracht was om met je groepje van vier elk exact dezelfde foto te maken. Na een half uur waren we er al achter dat dat dus onmogelijk is. We hebben alle vier bijna dezelfde foto maar precies hetzelfde wordt het niet. En de laatste opdracht was om een foto te maken met als thema "kleurrijk Almere". Een hele leuke opdracht maar de accu van mijn scootmobiel besloot dat hij het te koud vond en was dus veel sneller leeg dan op een warme dag. Ik heb maar een paar foto's geschoten voor deze laatste opdracht en toen moest ik Robert echt vragen om me weer op te komen halen. Wel heel erg jammer want nu ben ik niet 100% tevreden over mijn foto. Terwijl die wel geƫxposeerd gaat worden...

Reacties

Sandra1968 zei…
Klinkt als een leuke, maar zeer koude dag. En jammer dat je door 't koude weer je laatste foto niet naar wens kon maken. Is hij toch wel leuk geworden?
Groetjes, Sandra
Charlotte zei…
De foto die je hebt laten zien is wel erg gaaf Ingen... ben benieuwd naar de rest van de foto's!

xxx
Dora zei…
Een superfoto, jammer van de kou, maar deze is errug mooi hoor!
Crealin zei…
Hey Ingen,

er was een probleempje om deze reactie te posten dus ik hoop dat hij er nu niet tweemaal op belandt. Je maakt echt leuke foto's en ik denk dat het allemaal wel goed zal komen met de expositie. We zijn nu eenmaal ietsje te kritisch voor onszelf ;-)
Veel geluk ermee!

Groetjes,

Lins
Ann zei…
je 1e foto is echt veel belovend Ingen ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar de rest. Jammer dat de kou je parten speelde voor de laatste foto
Anoniem zei…
Mooie foto Ingen ;0)
Jammer dat je scootie er mee op hield ...
Ben zeer benieuwd naar de andere foto's

Janneke X
Annemarie zei…
Jammer dat je eerder moet stoppen, maar ik vind de foto wel erg gaaf. Heel mooi!
Heidie zei…
vind je foto erg mooi. Jammer dat je eerder moest stoppen.

groetjes Heidie