Drucilla sending you smiles



Je moet toch vanzelf glimlachen als je de afbeelding van Drucilla ziet? Daarom vond ik de tekst heel erg toepasselijk. Het pakje wat zij draagt is niet ingekleurd maar papier afgedrukt en uitgeknipt. Deze techniek staat ook wel bekend onder de naam paper piecing. Op het blog van Kraftin Kimmie was dit de challange van deze week. De rest van de kaart is gekleurd met mijn Copic Markers en het papier is nogsteeds uit het blok van DCWV dat ik voor een prikkie kocht op de sale van Scrapbookmate. 

Reacties

Anoniem zei…
Ja gaat idd glimlachen Ingen, wat een leuke kaart ;0)

Liefs, Janneke X
m@deliefjuh zei…
erg leuk gedaan zo dat paper piercing idee :)ik vind het een schattje!
Dora zei…
Ik vind m echt gaaf de afbeelding, moet er ook echt om lachen weer leuk gedaan!
Hai Ingen, zeker een kaartje om vrolijk van te worden, mooi gemaakt en wat een grappige stempel! Groetjes, Marianne
Alexandra zei…
Ze blijft ook wel leuk.
Het is dan ook weer een vrolijke kaart.
Janny zei…
weer zo'n leuke kaart..je gaat als een speer Ingen!
Margot zei…
ik ben nooit zo weg van al die stempelafdrukjes maar deze is echt geweldig! superleuk kaartje!
Sandra1968 zei…
Wat een geweldig leuke en vrolijke kaart! En inderdaad, die stempels toveren een glimlach op mijn gezicht :-)
OH this is gorgeous! Love Drucilla with red hair! Great layout and paper piecing! Thanks for joining this week's Kraftin' Kimmie Challenge!
Je@net zei…
Super leuk kaartje Ingen!!
Durvina zei…
Wat een mooie kaartjes en jij gebruikt allemaal vrolijke kleuren.
Annemarie zei…
Ook deze is weer erg leuk.
Heb jij de nieuwe stempels ook al gezien? Die zijn wat stoerder, maar ook weer grappig.
Mooie vrolijke kaart, die tekst past er ook leuk bij.
Groetjes,
Monique zei…
Hij is weer super en het is ook zo een vrolijk kaartje dat je idd vanzelf moet glimlachen.

Fijne zondag vandaag
Annelies zei…
Heel erg mooie kaart! Inderdaad een grappige stempel!
Ann zei…
wat een lollige stempel heb je gebruikt voor dit vrolijke kaartje het toverd idd een glimlach rond je mond
sandra_w zei…
Leuk kaartje Ingen en 'n heel cute stempeltje...

San x
Ilonka zei…
Als je je kaartje in het oog krijgt moet je zeker lachen . Het kaartje is vrolijk en lekker fleurig . Je het er weer een toppertje van gemaakt.

groetjes ilonka
Crealin zei…
Hey Inge,

ik moet spontaan bij je kaartje beginnen lachen dus dat is een goed teken he ;-)

Sending you a smile back...

Lins x
Debbie Stip zei…
hahaha...dit is zeker een grote lach op mn gezicht! Wat een leuk en vrolijk kaartje!
Groetjes, Debbie