Wreck this journal

Tijdens mijn vakantie bleek er een nieuwe hype ontstaan te zijn op het forum wat ik graag bezoek. "Wreck this journal" een boek bedoeld om volslagen aan gort te helpen door de meest waanzinnige opdrachten. Zo moet je het boek mee onder de douche nemen, uitlaten als een hondje, gebruiken als servet, erop morsen, van een grote hoogte laten vallen etc. Ik heb me een ongeluk gelachen om de verhalen en de foto's op het forum maar op internet kun je sowieso veel foto's vinden over dit grappige boek. Ik kon me niet inhouden en heb er ook een aangeschaft.


Hij is aangekomen en ik ga nu eerst mijn schoenen aantrekken om eens lekker tegen mijn nieuwe boek aan te schoppen!

Wordt vervolgd...

Reacties

Dora zei…
Nog nooit van gehoord, klinkt erg komisch, ga het volgen!
Chris zei…
My friend here in the US has one of these and I got to help "wreck" a page! :)
Janny zei…
whahahah nou ben benieuwd hoor!
linda loe zei…
he wat super klinkt dat hou ons ook eens op de hoogt ;-)
Groetjes Linda