Ongelooflijk

Jort gaat na de zomervakantie van groep 2 naar groep 3. Vandaag had hij een dagje wennen in zijn nieuwe groep. Nu moet je je daar in dit geval niet al te veel bij voorstellen. Jort zat namelijk afgelopen jaar in een combinatie groep 2/3. School heeft besloten om er in het volgende schooljaar groep 1/2 en groep 3/4 van te maken. Daardoor blijft Jort dus in precies dezelfde klas met precies dezelfde juf zitten. Na de vakantie gaan ze wel naar een ander lokaal maar dat was vandaag nog niet. Het wennen stelde dus niet zoveel voor, dacht ik.....

Maar wat gebeurt er toen hij thuis kwam?!?! Hij haalde een schrift uit zijn tas dat nog bijna leeg was en hij vroeg of ik een woord op wilde schrijven. Aangezien ik de beroerdste niet ben schreef ik het woord maan in het schrift. En wat schetst mijn verbazing: HIJ LEEST HET ZO VOOR! Dus ik schrijf roos en vis en vuur en teen en tak en dak en HIJ LEEST HET WEER ZO VOOR!

Haha zo'n ochtend in groep 3 kan heel wat teweeg brengen.


Wat een knap kind...

Reacties

Chris zei…
What a cute little guy! :)
Janneke zei…
Hihi de schat! Wat super dat hij al zo goed kan lezen Ingen :D!

Liefs, Janneke
Ann zei…
Ingen wees maar trots op dat talent van je hoor. Heb er hier trouwens nog één lopen die besloot na de diploma uitreiking van zijn zus dat hij ook wel klaar is met school (gaat naar groep 4) want hij weet al alles. Tja........
Dora zei…
Wat lief, en zo wijs, ja dat heeft mijn neefje ook, van die wijze opmerkingen en denken dat ze iets nog niet kunnen, maar ondertussen;)
En wat een knap mannetje;)

groetjes Dora
Janny zei…
zooooooo das zeker ongelooflijk knap zeg!
Floortje zei…
Ingen wat heerlijk! Hij heeft de liefde voor lezen van z'n moeder geerfd! Ik kan me je trots helemaal voorstellen, mijn meiden verslinden gelukkig nog steeds boeken (zijn inmiddels 11 en bijna 14).
Groetjes, Floortje
Je@net zei…
Oooh, wat een heerlijke leeftijd is dat toch!!
Gave foto ook van je mannetje!
Sandra1968 zei…
Wat worden ze dan ineens groot, hè :-)
Heerlijk dat hij het lezen nu al leuk vindt.