Happy birthday to me

Yeah het is mijn verjaardag :D Ik ben alweer 35 jaar geworden vandaag. Klinkt als een prachtige leeftijd, toch? Dat het ook maar een prachtig jaar mag worden!

Robert kwam gisteren thuis met een prachtige bos bloemen en ik krijg een hele gave portemonnee van hem. Ik hoop dat hij vandaag bij de post zit.



En ik heb vanmorgen alle enveloppen eindelijk open mogen maken :D Hier een impressie van de kaarten die ik heb mogen ontvangen:



En er lag al sinds 23 juni een cadeautje op me te wachten van mijn lieve vriendinnetje Kirsten. Bedankt voor het leuke boek meis!

Reacties

Ilonka zei…
Gefeliciteerd hoor met je verjaardag en dat het een hele gezellige dag word.

Groetjes Ilonka
Janny zei…
gefeliciteeeeeeerd Ingen en een hele fijne dag!
Dora zei…
Ten eerste natuurlijk gefeliciteerd! En wat een gave portomonee zeg, en die kaarten.....nou jij hebt een kast vol met kaarten!
Groetjes Dora
Ann zei…
Hier ook nog ff Ingen, van harte hoor!!! En wat een vrolijke portemonnee. Piet zou het heerlijk vinden iets te geven wat niet met scrap te maken heeft, helaas wil ik wel vaak scrap spullen hebben
linda loe zei…
Zo he wat een gave portemonnee.
Goh en wat een kaarten zeg mooi hoor.
Groetjes Linda
nora zei…
Hoi Ingen,wel een beetje laat maar nog proficiat met je verjaardag.Gave portemonnee heb je gekregen.Groetjes Nora
Monique zei…
Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag meis en wat een heerlijk gekleurde portomonee heb je gekregen. Hoop dat hij altijd vol blijft zitten.
Renate zei…
Het is wel wat laat maar alsnog van harte gefeliciteerd. Wat een gezellige kaarten heb je gekregen en je portomonee heeft wel heel hoog hebben hebben hebben gehalte.

Groetjes,
Renate
dehavenkroe zei…
Hey Ingen,

Ik heb je enige tijd geleden al een kaartje gestuurd voor je verjaardag, hoop dat je een leuke dag gehad hebt, en wow wat heb jij een gave portmonnee gekocht :)
Leuk dat je ze gevonden hebt, zal het ook eens aan mijn zusje doorgeven, die vond het zo jammer dat ze er geen gekocht had in frankrijk vorig jaar.....

Ik spreek je snel weer,
Liefs Mayke