Buiten is het droog

en binnen regent het. Ons dak lekt. Een paar weken terug al maar aangezien er iemand geweest was om het te maken verwachtte we niet dat het nog eens zou gebeuren. Maar vorige week zondag begon het weer te lekken. Maandag kwam er meteen weer iemand bij die een stuk van het dak open gemaakt. heeft. Geen charmant gezicht kan ik je verklappen.... Als het goed ik komt hij het morgen weer maken ze zitten we er weer netjes en droog bij.



Verder heb ik afgelopen week twee LO's gemaakt. De eerste heet Pumpkin en is met foto's van Jort die een pompoen aan het uithollen is.



Op de tweede LO heb ik één grote foto gebruikt van twee vilten sneeuwmannen. Het is een lekkere winterse LO geworden.

Reacties

Ingrid zei…
Beide layouts zijn erg leuk, Ingen. Ik vond het leuk om je gisteren weer een keer gezien en gesproken te hebben.
Leuk zijn ze geworden en wat een ellende met je dak...Hopelijk wordt het snel opgelost!!xxxWendy.
Monique zei…
Wat een narigheid met je dak. is het al opgelost?

En wat een gave lootjes heb je gemaakt.Allebei zijn weer heel erg leuk. En je tip over je naaimachine zal ik onthouden.:-)
Janneke zei…
Ik hoop dat je dak niet meer lekt ;)

Je LO zijn helemaal toppie ;)

X Janneke
Debbie Stip zei…
Wat een leuke LO's maak je toch!
Maar zo'n manneke vraagt er natuurlijk om om gescrapt te worden ;-)
Groetjes, Debbie