Woodblock wednesday

Vorige maand ontdekte ik een blog waarbij het eens in de maand de uitdaging is om je houten stempels te gebruiken. Daar heb ik er nog wel een aantal van liggen maar ik gebruik ze zelden. Ze nemen in verhouding veel meer ruimte in dan clear stempels maar ik vind ze wel veel mooier. Dus ik doe graag mee met deze ode aan de houten stempel :-) Gisteren even binnen gewipt bij e Action omdat Robert daar een kwast wilde halen. Heel verrassend dat ik graag met hem mee ging om even bij de hobby artikelen te neuzen. En daar zag ik een hele gave houten stempel liggen van een tor. Die moest ik hebben. Gelukkig bleek hij super mooi te stempelen. En in combinatie met twee houten stempels die ik al had heb ik deze kaart gemaakt. Het groen op de tor is metallic verf maar dat is niet heel goed te zien op de foto. In het echt ziet het er mooi uit, zeker als de zon schijnt. 



Reacties

~amy~ zei…
Ingen, this is amazing. I love the added pop of color.
Thanks for joining me at Woodblock Wednesday!
Kitty zei…
O wauw wat een gaaf kaartje. Ik geloof dat ik naar de Action moet...