Alice in wonderland day

Het blijft verbazingwekkend waar allemaal dagen voor bestaan. Kennelijk is er dus ook zoiets als Alice in Wonderland dag. Dat wist ik ook niet maar ik las het op het Fesitve Friday blog :-) De uitdaging gaat daar steeds om een bepaalde dag/thema waarvan een lijstje met woorden gemaakt wordt. Je kiest minimaal 3 woorden en daarmee maak je een kaart. Ik vind het een leuk concept. Voor deze challenge koos ik de woorden kat, klok en theekopjes uit het rijtje met woorden. En dit is het resultaat.


Op het blog van de Dutch Card Lovers las ik dat ik met mijn strandkaart gewonnen heb. Dat betekend dat ik voor de volgende uitdaging gast designer mag zijn. De volgende uitdaging is bedacht door Anja en ik kan alvast verklappen dat het echt een ontzettend leuke uitdaging is! Maar het duurt nog even voordat jullie hem ook kunnen zien. Maar niet getreurd want de lopende uitdaging is ook erg leuk. Gebruik een voertuig op je kaart. Dat moet lukken toch? 

Reacties

Ann Schach zei…
Oh my gosh...what an adorable card! Everything you used is so perfect for the challenge. It doesn't get any better than this. LOVE it! Thank you for sharing at Festive Friday this week!
What a great card. Perfect for Alice in Wonderland day! thank you for joining the Festive Friday Challenge
This is a fantastic make for our challenge. I love all of the elements and they way you put them together! Thanks so much for playing with us at Festive Friday!
Jaydee zei…
That Cheshire cat just makes me smile so widely! Fabulous card. So glad you joined us at Festive Friday this week
jaydee
Congratulations, Ingen! Your fabulous creation was selected as a Festive Fave over at the Festive Friday Challenge. Please hop over to the challenge blog to grab your winner’s badge for your blog. Thanks so much for joining us and I hope you will play along again soon!