Groen, geel en bruin

Op het blog van The Card Concept staat een afbeelding waardoor je je kunt laten inspireren. Ik van de kleuren op de foto om mijn kaart mee te maken. Groen, geel en bruin. Ik had toevallig in de week voordat ik deze uitdaging zag een heel A4-tje vol met bonen en erwtjes gekleurd. Dus daar had ik mijn groen al te pakken. Een gele achtergrond en bruine tekst + bruin in de feesthoedjes van een erwtje en klaar was ik :-) Ze willen op de blog graag dat je de stijl benoemd die je gebruikt hebt. Ik denk dat deze kaart het meest onder CAS valt. Ondanks dat ik een deel van de witte achtergrond geel gemaakt heb. 






Reacties

This is DARLING! I absolutely love this sweet card, and I thank you for sharing our inspiration logo and for playing along in our challenge at The Card Concept. Thanks so much for joining us, and please stop by again soon. Have a blessed and creative week.
Karen L, DT
The Card Concept
Kitty zei…
Wat een schatje! Wat doe je aan veel challenges mee zeg, wat goed dat je dat kunt!