Kerstkaart met huisdier

Jeetje ik heb al zolang niet op mijn blog gepost. Ik hoop dat ik nog weet hoe het moet... Ik heb best nog wel wat kaarten gemaakt de afgelopen periode maar deze helemaal niet meer hier geplaatst. Nu ik weer druk ben met het maken van kerstkaarten zocht ik wat uitdagingen en besloot ik dat ik wel weer eens iets kon laten zien. Ik heb twee challenge blogs gevonden waar de kaart die ik afgelopen vrijdag gemaakt heb erg goed past. Dit is de kaart die ik gemaakt heb:



De mensen die mij kennen weten wel dat ik 2 konijnen als huisdieren heb. Deze kaart past daarom erg goed bij de uitdaging van het blog As You See It waar gevraagd wordt om je huisdier te eren op een kerstkaart. 

Op het blog van Crafty Animals vinden ze altijd alles goed (anything goes) zolang er maar een dier in verwerkt is. 

Ik hoop dat ik nu weer wat vaker kaarten ga showen maar ik beloof niets... :-)

Reacties

Heather zei…
Very cute, Ingen - what a snazzy dresser that bunny is, lol. Love the black and white over the kraft details - so crisp! Thanks so much for playing at AYSI!
What a great black and white bunny design Inge - so sharp against the gold/kraft and I love the frayed border detail too. Thanks for sharing with us over at As You See It this week!
Jan Clothier zei…
He's a hipster rabbit for sure. I like the contrast of the black and white against the richness of the browns and golds in the background. Thanks for joining us at As You See It - it's been a while!
Ingen your bundled bunny is a real character! And I love his craft and gold textured background. The black and white is very effective against it! Thanks for taking on our theme challenge at As You See It Challenges.
Jane Knudsen zei…
A delightful hip rabbit makes for a really cute Christmas card! The colors are perfect and really show off the image! Thanks for playing along with As You See It!