Kerst-Mix uitdaging

Wilma en Janneke zijn een nieuw kerst uitdagingen blog begonnen. Het idee erachter is dat je elke week een kerstkaart maakt en zo aan het eind van het jaar geen kerstkaarten stress meer hebt. Nu heb ik dat al jaren niet want sommige mensen krijgen gewoon een kaart die gekocht is LOL Maar goed het leek me leuk om een start te maken. Janneke heeft voor deze eerste week een sketch gemaakt. Dit is mijn uitwerking geworden.


Het engeltje is van AALL & Create, de tekst van een oude set van Stampin' Up! en het papier heb ik ooit bij de Action gekocht. De stempelafdruk heb ik ingekleurd met waterverf. 

Lijkt het jou ook leuk om mee te doen? Kijk dan op het Kerst-Mix blog door op de afbeelding te klikken. 



Omdat alles op mijn bureau lag meteen een tweede kaart gemaakt met dezelfde spullen. 


Reacties

Ha Ingen, wat leuk dat ik jou hier tegenkom! Schattige kaartjes! Gezellig dat je meedoet met Kerst-Mix :-)
Janneke zei…
Wat een mooie kaarten Ingen ;O)
Leuk dat je meedoet bij Kerst-Mix deze week.