Paaskaart

Ik ben alvast begonnen met het maken van kaarten voor Pasen. Voor je het weet is het alweer zover. De groene achtergrond heb ik gemaakt met Brusho. Echt heel leuk spul. Het is poeder en als je een paar vlokjes op je papier doet en er dan wat op spuit krijg je dit effect. De konijntjes zijn van Papertrey Ink. Die stonden al heel lang op mijn verlanglijst en het is nu eindelijk gelukt om ze te pakken te krijgen. Je kunt ze niet naar NL laten verzenden dus ik moest wachten tot er een bekende naar Amerika ging. De vorige keer waren ze uitverkocht maar nu hand ik geluk ;-)

Bij Addicted to CAS is het codewoord GROEN. En daar komt deze kaart goed voor in aanmerking.


Reacties

Raga Senthil zei…
Wonderful spring backdrop for your sweet bunnies! Thanks for joining us at ATCAS Green challenge.
This is gorgeous, Ingen. I love that beautiful watercolor strip and the way the uncolored bunny die cuts look set upon the green. Just a fantastic card. Thanks for joining in our GREEN challenge at Addicted To CAS. Your work is fantastic!
Helen Kalb zei…
I love those rabbits running around in the green grass Ingen!