Winning mood

Ik weet echt niet wat mij overkomt. Op het ene na het andere blog is een van mijn kaarten verkozen als winnende kaart. Wat ontzettend gaaf! Ik zal ze hier allemaal even op een rijtje zetten.

Als eerste mijn kaart voor Global Design Project. Die had ik eerder deze week al gemeld. Ik vond de knal roze inktvis zelf ook erg goed gelukt dus laat ik hem lekker nog een keer zien :-)


Daarna een ander inktvis kaart maar dan ging het vooral om de techniek die ik op de achtergrond gebruikt heb: de gepolijste steen techniek. Deze uitdaging stond op het blog van de 4 Crafty Chicks. 


De derde kaart die gekozen was als een van de winnaars staat op het blog van Less is More. De bedoeling was dat je iets ouds op je kaart gebruikte. De grote letters zijn rub-ons die al jaren in de kast lagen en het blauwe clipje is ook al jaren oud. Echt een goed idee om af en toe in je oudere spullen te graven. Want ze zijn ook nu nog leuk om te gebruiken. 


Dan was er ook nog de uitdaging om binnen 10 minuten een kaart te maken. Ik maakte deze kaart in 8 minuten en 30 seconden en daarmee werd ik verkozen om het blog van As You See It.


En dan was er nog mijn kaart die in gemaakt heb met de kleuren van een Fab Favorite uitdaging. Ik vond hem zelf erg gaaf geworden met de blaadjes en de prachtige kleuren. Dus last maar zeker niet least.


Ik weet niet wat jullie gaan doen, ik ga maar even naar de winkel om een staatslot te kopen. Wie weet blijf ik in de winning mood...

Reacties