Binnen 10 minuten

Bij As You See It kwam ik een uitdaging tegen die ik nog niet eerder ergens gezien had. Speed Stamping noemen ze het. Je mag van tevoren nadenken over wat je gaat maken en je mag ook je spullen bij elkaar zoeken. Maar vanaf dat moment zet je een stopwatch en moet je kaart binnen 10 minuten klaar zijn. Voor iemand die normaal een uur over een kaart doet is dat best snel :-)

Maar ik ben de uitdaging aangegaan. Je moest een kaart in grijstonen maken en dit is wat ik ervan gebrouwen heb.


Mijn stopwatch gaf aan dat ik er 8:30,95 over gedaan heb om deze kaart te maken. Papier, stempels en inkt lagen dus klaar en de BigShot had ik ook naast me staan. Maar de rest dus binnen die tijd gedaan. Moet volgens mij nog sneller kunnen maar tijdens het maken heb ik nog wat dingen verandert die niet in het ontwerp zaten dat ik in mijn hoofd had. 



Reacties

Margot zei…
Leuke uitdaging! Mooi resultaat!
Jan Clothier zei…
Beautiful composition! The images you've chosen a perfect - they give a feel of comfort to go with the big 'hugs'. Great use of the time for our speed challenge. Thanks for joining us again at As You See It with this lovely card.
LeAnne zei…
Just beautiful! I am glad you challenged yourself...these are gorgeous feaths and the bold sentiment is perfect! Thanks for playing with our challenge this week at As You See It!
You created an amazing design in 8 minutes. I love those feather die cuts and the hints of watercolour wash behind. The sentiment is perfect for tying it all together! Thanks for speeding along with us at As You See It!