1 juni feestje vanwege nieuwe catalogus

Op vrijdag 1 juni tussen 14:00 uur en 16:00 uur ben je van harte welkom om bij mij thuis de nieuwe catalogus van Stampin' Up! op te halen. Ik zorg voor koffie, thee en wat lekkers. 

Ook verkoop ik deze middag weer een deel van mijn oude collectie stempels volgens het koop 1 krijg 1 principe. Je koopt bijvoorbeeld een oude set stempels van €25 en dan mag je voor datzelfde bedrag spullen uit de nieuwe catalogus uitzoeken. Dit geld alleen op een bestelling die je op 1 juni doet!

En je kunt een kaartje stempelen met de nieuwe kleuren en materialen van dit jaar. Natuurlijk neem je je eigen kaart lekker mee naar huis. 

Er zijn geen kosten verbonden aan dit feestje. Wil je komen? Geef je dan uiterlijk 28 mei op. Op die manier kan ik voor voldoende catalogussen en kaartpakketjes zorgen. 

Kun je niet komen maar wil je wel een catalogus ontvangen? Laat mij dit dan weten. 


Reacties