Knuffelaar eerste stempels

Challenge #169 bij het blog van As You Can See It is back to the future: gebruik je eerst stempelset of het product wat je als eerste aanschafte toen je begon met knutselen. Als kind was ik altijd in de weer met stiften en vouwblaadjes, later werden dat potloden en tekenblokken maar mijn eerste echte aankoop om gestempelde kaarten te maken was een stempelset van Stampin' Up! Gekocht via Ebay omdat de stempels in die tijd nog niet in Europa te verkrijgen waren. Ik weet nog goed dat ik hen een mail stuurde met de vraag of ze geen verkoop in Europa konden gaan doen. Daar kreeg ik het antwoord op dat ze dat niet gingen doen. Maar ik denk achteraf dat ik ze toch op een idee gebracht heb :-) De mail stuurde ik in 2004 en in 2007 kwamen ze toch naar Europa.

Maar goed, terug naar die eerste stempelset. Ik kende het concept stempel wel maar hier in NL kon je dan voor heel veel geld 1 houten stempel kopen. Wat mij onmiddellijk aansprak bij SU was dat je een hele set met bij elkaar passende stempels kon kopen waardoor de mogelijkheden vele male groter werden.  Deze stempelset heet Party Animals en hij komt uit 1999 maar ik heb hem in 2004 gekocht.


En na al die jaren vind ik het nog steeds een leuke stempelset waar je veel kanten mee uit kan. Ik heb deze kaart ermee gemaakt:


Omdat ik de hond en de kat ook erg knuffelbaar vind laat ik deze kaart ook meedoen met de Crazy for CAS uitdaging. Het thema is daar namelijk knuffelbaar :-) De "vlekken" op de achtergrond komen uit de nieuwe SAB set Eclectic Expressions. Ik heb een heel verhaal geschreven, dat ben ik niet gewend van mezelf. Maar zo'n eerste stempelset is er toch wel een met een verhaal eraan vast. 


En ik lever deze leuke kaart ook in bij het blog van Addicted to CAS. Het code woord is momenteel "CAT" en dit is denk ik de enige kat die ik in mijn stempelcollectie heb. Echt toevallig dat dit samenvalt met de andere uitdagingen.




Reacties

Ik zou niet eens meer weten wat mijn allereerste aankoop ooit was met deze hobby. Een scrapbookkit van Peanuts wellicht. Wel mijn eerste Stampin' Up! aankoop weet ik nog. De uilenpons op Ebay. Maar die heb ik niet meer. Leuk kaartje heb je gemaakt met deze feestende beesten. Goede inzending voor CFC. Groetjes Miranda
Such a cute stamp set, Ingen, and I like how you've updated the look with the watercoloured background! I'm glad that Stampin' Up! listened to you and that you can now buy products directly from them instead of EBay. ;) Thanks for playing along at As You See It Challenge!
Margot zei…
Wat een leuk verhaal! Je kaartje is super en zeker heel knuffelbaar!
Barb Ghig zei…
Your kitty cat (and pup) are so CUTE! Really fabulous CAS design too, Ingen! Thanks so much for playing along with us at Addicted to CAS!
Jane Knudsen zei…
What a sweet stamp set and the card is so lovely! The coloring is really gorgeous and I love a CAS card! Thanks for joining us at AYSI!!
Susan zei…
Just too cute...love it! Thanks for sharing at ATCAS!
Teresa Kline zei…
super cute! I am so glad you played along with the
as you see it!


blog-paperie blooms
ig-2klines

sparkle & shine, kindness *~*
Een heel leuk kaartje en zeker knuffelbaar!
Leuk dat je meedoet bij CFC!
Groetjes, Yvonne