Liftchallenge #122

Mijn kaart werd als winnaar gekozen bij liftchallenge #120. En ik kreeg niet alleen een super leuk cadeau van 't Scrap-Ateljeetje toegestuurd maar ik mocht ook meedoen als gast-designer. Echt zo leuk :-) Maar ook wel heel spannend. Is de kaart die ik maak wel leuk genoeg? Nou ja, na veel wikken, wegen en twijfelen besloten dat ik mijn gemaakte kaart gewoon op moest sturen en er verder niet meer over na moest denken.

De opdracht was om tekstjes als een soort swirls op de achtergrond aan te brengen. En dit is mijn exemplaar geworden:


Het was nog een heel gedoetje om de tekststempel in een halfronde vorm op mijn stempelblok te laten plakken. Maar na het een keer goed met afwasmiddel en warm water schoon gemaakt te hebben lukte het toch om hem half rond te laten "plakken". De achtergrond verder nog bewerkt met "spetters" en een paar leuke glimmende sequins. De tekst Joy to the world heb ik met de hand uitgeknipt.



Reacties

Dora zei…
Inderdaad, gewoon doen. want je kaart is prachtig. Mooie lift
Marjan zei…
Jouw kaart is zeker wel mooi genoeg! Een prachtige lift met eigen inbreng, dus twijfel er niet over. Fijn dat je onze GD bent!
Cornelie zei…
Gek he, dat je dan gaat twijfelen. Niet doen, prachtige kaart heb je gemaakt!!
Ik doe het vaker, teksten in bepaalde vorm leggen, maar dat gaat niet altijd met ieder merk even makkelijk ;-))
Dank je wel voor je mooie voorbeeld voor onze liftchallenge!