Herfstkaart

Ondanks het mooier weer dit weekend is het duidelijk alweer herfst. In de achtertuin liggen al verschillende kleuren bladeren op de grond. En ik reed van de week over een provinciale weg in Drenthe en daar zag ik bij boerderijen karren vol met pompoenen staan. Ook op verschillende challengeblogs vind ik uitdagingen met herfst, pompoenen en herfstkleuren. Daarom was het vandaag echt tijd om een herfstkaart met pompoenen te maken.


Op het blog van Color Throwdown is het de uitdaging om de kleuren oranje, zwart en een licht bruin te gebruiken. Bij The Card Concept staat een prachtige inspiratie foto van neutraal kleurig pompoenen. En tot slot laat ik deze kaart ook nog meedoen een de Tic Tac Toe Challenge. Ik heb gekozen voor de onderste rij met woorden: Fall, Pompkin, Autumn. 



Reacties