Halloween pompoen kaart


Op allerlei challenge blogs kom je leuke herfst / pompoen / halloween uitdagingen tegen. Deze kaart wil ik mee laten doen voor 2 uitdagingen. Ik heb de sketch gebruikt die te vinden is op TGIF challenges. Ik heb hem een slag gedraaid omdat ik staande kaarten mooier vind. Maar je ziet de sketch nog goed terug.

De tweede uitdaging waaraan ik deze kaart mee laat doen is die van het CAS on Friday blog. Hier zijn de themawoorden herfst en halloween. Ik heb er een beetje een combinatie van gemaakt.


Reacties

Sarah zei…
Leuk kaartje.
Je kan hem ook laten meedoen bij CCCB. Morgen op mijn blog een verwijzing ernaar ☺
Rochelle Blok zei…
Fabulous card Ingen!! Loving that you turned the sketch for a different orientation. The use of the embossing mixed with the pieces of DSP make for a fun and textured look and I love the layering of the pumpkins/gourds with the black swirls for a fun look. Love it! Thanks for playing along and suppoting us this week at TGIF Challenges. Rochelle xo
Gave kaart Ingen!
Vind die pompoenenset ook zo gaaf...