GDP #105


Iemand viert eerdaags haar 50ste verjaardag. Je zou het haar niet geven hoor, het is dat ze er speciaal een feestje voor geeft want ik had haar minimaal 5 jaar jonger geschat. Ik weet dat sommige mensen niet graag ouder worden. En dan is een kaartje met zo'n getal erop misschien minder aardig. Maar van deze collega weet ik dat ze alleen maar super blij is dat ze de 50 gehaald heeft. Een aantal jaar geleden kreeg ze borstkanker en wat het maar helemaal de vraag of ze 50 zou redden. Maar gelukkig gaat het nu al weer een aantal jaar goed met haar.

Dus dat verdient een leuke kaart. Zeker omdat ik niet op haar feestje kan komen. En de kleurenuitdaging van het Global Design Project blog van deze keer vond ik erg geschikt om daarvoor te gebruiken. Lekker kleurrijk en uitbundig. Dat past bij deze collega.


Reacties